Ödüllerimiz

122.jpg (136 KB)
Resim1.png (68 KB)

Instachmap 12. Dönem Interactive Formats Ödülü

Tadım, “Var Böyle Tipler” iş birliği ile hazırlanan 'Tadımlık Filmler' projesi ile Instachamp 12. Dönemin Interactive Formats Kategorisi'nin kazananı oldu. Marka bilinirliğini gençler arasında da artırmak ve esprili bir iletişim sağlamak için hayata geçirilen bu projede o dönem evden çıkmayan, sıkılan ve bol bol film izleyen hedef kitlenin yanında oldu.



Tadım, A.L.F.A. ödülünün sahibi oldu.

Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar”ın yarıştığı A.L.F.A. Awards’ta, müşterisiyle sağlıklı ve sürdürülebilir bir ilişki kuran TADIM, 2018 ve 2019 yıllarında kuruyemiş sektöründe bu deneyimi en iyi yaşatan marka ödülünü kazandı.



Tadım’a Cool Marka Ödülü

Tadım, Marketing Türkiye tarafından yapılan araştırmada, 2018’in en cool kuruyemiş markası seçildi.



effie.png (7 KB)

Tadım Kuruyemiş Bar’a, Effie’den İki Ödül..

Paketli kuruyemiş pazarının öncü markası Tadım, 2017 yılında relansmanını yaptığı kuruyemiş barlarıyla, Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nda, “Yeniden Doğanlar” kategorisinde altın, “Tatlı-Tuzlu” kategorisinde gümüş ödüle uygun görüldü.



maltepe-uni.jpg (9 KB)

Tadım'a Maltepe Üniversitesi İletişim Ödülü..

Tadım, Maltepe Üniversitesi 2015 İletişim Akademisyenleri Medya ve İletişim Ödülleri nde "Türkiye'nin En Büyük Sosyal Ağı" reklam filmiyle ödül kazandı. .



felis-gorsel.jpg (8 KB)
h2>Tadım Felis Ödülü’nün Sahibi Oldu…

Kuruyemiş sektörünün lider markası Tadım, Mediacat tarafından düzenlenen 2015 Felis Ödül töreninde “Türkiye’nin En Büyük Sosyal Ağı” filmiyle Tatlı ve Tuzlu Atıştırmalıklar kategorisinde ödül kazandı.



kristal-elma-2015.png (24 KB)

Tadım’a 2 Kristal Elma Ödülü birden

1971’den beri Türkiye’nin Tadı Tuzu Tadım, Reklamcılar Derneği tarafından, yaratıcı ve başarılı reklamları ödüllendirmek için her yıl düzenlenen Kristal Elma Reklam Ödülleri’nde “Türkiye’nin En Büyük Sosyal Ağı” filmiyle “Çikolata, Şekerleme, Çerez” ve “Kurumsal İmaj” olmak üzere tam 2 kategoride Kristal Elma Ödülü’nü kazanarak büyük bir başarıya imza attı.



SB-muhur-2016-2017.png (16 KB)

Atıştırmalık Dünyasının Süper Markası

2005 yılından bu yana iki yılda bir Türkiye’nin süper markaları Superbrands Türkiye’nin organizasyonuyla sektör liderlerinden oluşan seçici kurul ve tüketici araştırmaları ölçümleriyle belirleniyor. "2010 yılında" ilk etapta belirlenen 1046 marka, şirket büyüklüğü, markalaşmaya yapılan yatırım, marka devamlılığı, teknoloji, iş gücü kalitesi, yaratıcılık, etik değerlere uyma, sosyal sorumluluk projelerine katılımları ve vergi sıralamasındaki yerlerine göre 306 markaya indi. Markalarla ilgili olarak AC Nielsen’in İstanbul-Ankara-İzmir’de yaptığı tüketici araştırması ile jüri değerlendirmesi sonucunda Türkiye’nin 117 ‘Superbrand’i belirlendi. Tadım, 2012,2014 ve 2016 yıllarında olmak üzere 3 dönem üst üste Superbrands ödülünü kazandı.



kristal-elma.jpg (7 KB)

Tadım Reklamları Kristal Elma Ödüllü

İletişim çalışmalarıyla da her dönem dikkat çeken Tadım, basın ilanları ve radyo dalında Kristal Elma Reklam Ödülleri'nde derece alarak tüketicisi ile iletişimine verdiği önemi ve sahip olduğu kaliteyi de kanıtladı. 2010 yılında basın dalında kategori ikincisi ve üçüncüsü olurken, radyo dalında kategori üçüncüsü oldu.



iib.png (17 KB)

Paketli Kuruyemiş İhracatı'nda Tadım Birinci

İstanbul İhracatçılar Birlikleri'nin 2008, 2009, 2010 , 2011 ve 2014 yılı ihracat kayıt rakamlarına göre, paketli kuruyemiş ihracatında Tadım ilk sırada yer almaktadır. Açık kuruyemişin de dahil olduğu İstanbul Kuru Meyve ve Mamulleri İhracatçılar Birliği üyeleri arasında ise sadece paketli kuruyemiş ihracatı yapmasına rağmen, ikinci sırada yer almaktadır.



ustun-lezzet.jpg (8 KB)

Tadımca'ya Üstün Lezzet Ödülü

Kullandığı son teknolojiyle sektöründeki diğer markalara öncülük etmesinin yanında, ürün çeşitliliğiyle de pazarın lider markası olan Tadım, 2004 yılında kuru meyveleri de paketleyerek Tadım ve kuru meyve severlerin beğenisine sundu. Antep fıstıklı, fındıklı ve yer fıstıklı çeşitleri bulunan Tadımca, sağlıklı bir içeriğe sahip olduğu kadar benzersiz lezzetiyle de tüketicilerin kalbini kazandı. Uluslararası Tat ve Kalite Enstitüsü (ITQI) tarafından tescillenen Tadımca lezzeti, üç çeşidi ile de 2009 yılında "Üstün Lezzet Ödülü"ne layık görüldü. Tadımca’nın içeriğinde % 60 oranında lezzetli ve taptaze kuruyemiş ve kuru meyveler bulunmaktadır.



T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.